استخدام ۱۴۵ نفر در دادگستری کل کهکیلویه و بویراحمد

به گزارش صدای یاسوج سید داور موسویان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: اطلاعیه آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.

 

وی اظهار کرد: بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/ به مدت ۱۰ روز از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز و در روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ پایان می‌پذیرد.

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قوه قضائیه در نظر دارد، تعداد ۹۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را در دادگستری کل استان‌ها به‌ صورت پیمانی استخدام نماید.

 

موسویان عنوان کرد: بنابراین کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

 

وی بیان کرد: سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۵ نفر شامل یک حسابدار، ۶ کاردان اقدامات تامینی و تربیتی، ۳۰ کاردان حراست، ۸ کاردان شبکه، ۸ ماشین نویس، ۷۰ متصدی امور دفتری، ۲ مددکار اجتماعی، ۱۱مسئول ابلاغ ‌و اجرا و ۹ مسئول خدمات مالی است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://sedayeyasuj.ir/?p=2007

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

9 + 9 =

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: